Politolog, menadżer i publicysta od ponad 20 lat związany z środowiskiem biznesowym Dolnego Śląska. Tworzy materiały marketingowe, opisy inwestycji, wpiera rozwój projektów deweloperskich. Aktywista, społecznik, zaangażowany w rozwój lokalnej infrastruktury komunikacyjnej.
Z racji swojego doświadczenia i wiedzy zdobytej we współpracy z największymi bankami takimi jak: PKO BP SA, Millenium Bank SA, Deutsche Bank SA, Raiffeisen Bank SA oraz EFL SA, BRE Leasing, Inter Cars SA, TransCash.eu SA, a także firmami ubezpieczeniowymi prowadzi warsztaty uwzględniające praktyczne techniki profesjonalnej obsługi i pozyskiwania klienta, ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji na odległość (Call Center).
Szkoli menadżerów z zakresu motywowania pracowników, przygotowania odpowiednich programów premiowych oraz radzenia sobie z wypaleniem zawodowym.
Wyspecjalizował się w przekazywaniu wiedzy ekonomicznej w prosty zrozumiały sposób dla klientów korporacji o różnym stopniu znajomości produktów finansowych. W firmach, w których był zatrudniony z powodzeniem wprowadzał nowoczesne metody zarządzania i komunikacji.
Uczył pracowników jak rozwiązywać sytuacje kryzysowe, jak radzić sobie z trudnym klientem, jak przekonywać do współpracy oraz jak podtrzymywać poprawne relacje z klientami.
Jest absolwentem Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów we Wrocławiu kierunek Politologia, specjalizacja: MEDIA I KOMUNIKOWANIE SPOŁECZNE. Realizuje projekty związane z marketingiem politycznym, ze szczególnym uwzględnieniem technik kreowanie wizerunku, planowania i przeprowadzania kampanii wyborczych dla partii politycznych oraz ich kandydatów na stanowiska w administracji rządowej i samorządowej.
Ukończył szereg kursów przygotowujących do pracy TRENERA BIZNESU i coacha, zdobył też wykształcenie socjologiczno-psychologiczne. Skutecznie realizuje projekty związane z poprawą efektywności sieci sprzedaży, poprawy organizacji i wydajności pracy.
Sebastian Wilk jest autorem programów szkoleniowych: TECHNIKI AKTYWNEJ SPRZEDAŻY, WARSZTAT NOWOCZESNEGO MENADŻERA, EFEKTYWNY TELEMARKETING. W swojej pracy preferuj techniki warsztatowe prowadzące do zdobycia praktycznych umiejętności potrzebne do tego, by być skutecznym menadżerem, handlowcem, przekonywującym politykiem.
Od 2017 roku freelancer, dziennikarz, doradca i konsultant polityczny – kreowanie wizerunku w mediach społecznościowych. Współpracuje z deweloperami w zakresie mediacji i wsparcia realizacji projektów inwestycyjnych, które będą spełniać oczekiwania lokalnych społeczności.
Autor www.mojeego.pl bloga, w którym opisuje świat takim jaki jest naprawdę.