Na początek diagnoza potrzeb.
Następny krok – program warsztatów.
Warsztaty prowadzę w oparciu o indywidualne potrzeby zamawiającego. Program zajęć jest szczegółowo omawiany przed realizacją – tak by był dopasowany do oczekiwań grupy.
Wprowadzam autorskie rozwiązania i przekazuję dużo praktycznej wiedzy, która pozwala na poprawę wyników pracy. Pokazuję co i jak można robić, aby stać się skutecznym handlowcem, sprawnym menadżerem.
Jestem praktykiem – nie teoretykiem. Zbudowałem wiele skutecznych zespołów sprzedażowych.
Korzystam z nowoczesnych urządzeń: nagrywanie obrazu, dźwięku, rozmów telefonicznych, wszystkie materiały szkoleniowe są kasowane po zajęciach.
W pracy z grupami szkolnymi program dostosowuję do wieku grupy. Bazuję na pracy zespołowej, na nauce poprzez zabawę. Po zajęciach nauczyciele otrzymują merytoryczny raport w formie pisemnej, który służy im do dalszej pracy z uczniami – np. do opracowywania tematów lekcji wychowawczych.
Program warsztatów jest dostosowany do konkretnych potrzeb klienta.
Na moich zajęciach uczestnicy dostają taką wiedzę i uczą się tylko tych technik, które są im potrzebne i przydatne w osiąganiu sukcesów.
W opracowywaniu warsztatów, korzystam z najnowszych danych oraz sprawdzonej wiedzy z obszaru psychologi społecznej.